Social Icons

Pages

2014. július 14., hétfő

Awari - Ek Villain - magyar szöveg


A mai, és egyben a blog első bejegyzésében szeretném megosztani veletek az egyik kedvenc hindi számom magyar fordítását. Remélem nektek is tetszik! :)




Teri baahon mein jo sakoon tha mila
A békét, melyet karjaid közt leltem meg,
Maine dhoondha bahut tha phir na milaa... aa..
Kerestem rengeteget, de újra nem találtam meg.

Duniya chhoona chaahe mujhko yun
A világ csak meg akar érinteni,
Jaisay unki saari ki saari main
Mintha teljesen hozzájuk tartoznék.
Duniya dekhe roop mera
A világ csak a szépségem látja,
Koi na jaane bechari main
Nem tudják lelkem mily megkínzott.

Haaye, tooti saari ki saari main
Teljesen megtörtem,
Tere ishq mein hui Awari main
Hontalan lettem szerelmed keresve. (2x)

Koi shaam bulaaye
Van, aki éjszaka szólít,
Koi daam lagaaye
Mások megnevezik az áram.
Main bhi upar se hansti
Arcomon a mosoly,
Par andar se haaye.
De bensőm tele van bánattal.

Kyun dard chupaye baithi hai
Miért rejted el a fájdalmad?
Kyun tu mujhse kehti hai
Miért mondod el nekem mindezt?
Main toh khud hi bikhra huaa
Hát nem látod, hogy én magam is sebzett vagyok?

Haaye andar andar se toota main
Bensőm darabokban hever,
Tere ishq mein khud hi se rootha main
Dühös vagyok magamra, amiért szerelmes lettem beléd. (2x)

Main jee bharke ro lun
Hadd sírjam el szívem bánatát,
Teri baahon mein so lun
Engedd, hogy karjaidban aludjak.
Aa phir se mujhe mill
Gyere, találkozz velem újra,
Main tujhse ye bolun
Hadd mondjam el...

Tu anmol thi
Olyan különleges voltál,
Pal pal bolti thi
Egész idő alatt beszéltél hozzám.
Aisi chup tu laga ke gayi
Minden, mi utánad maradt, a csend,
Saari khushiyaan kha ke gayi
Boldogságom is a múlté lett.

Haaye, andar andar se toota main
Bensőm darabokban hever,
Tere ishq mein khud hi se rootha main
Dühös vagyok magamra, amiért szerelmes lettem beléd.
Haaye, teri hoon saari ki saari main
Teljesen a tiéd vagyok,
Ho.. par tere liye bazaari main!
De te mindig csak kurtizánként fogsz tekinteni rám!









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 

Sample text

Sample Text

Sample Text

 
Blogger Templates