Social Icons

Pages

2014. július 18., péntek

Hate Story 2 - Aaj Phir



Aaj Phir Tumpe Pyaar Aaya Hai (x2)
Ma is erős a szerelmem irántad
Behad Aur Beshumar Aaya Hai
Határtalan és felbecsülhetetlen
Aaj Phir Tumpe Pyaar Aaya Hai (x2)
Ma is erős a szerelmem irántad
Behad Aur Beshumar Aaya Hai
Határtalan és felbecsülhetetlen

Toote Toh Toote, Teri Baahon Mein Aise
Összetörtem, s így karjaidba hulltam
Jaise, Shaakon Se Patte Behaya
Akár egy óvatlan falevél hull alá
Bikhre Tujhi Se, Aur Simte Tujhi Mein
Összetörtem, de így egyesülhettem veled
Tu Hi Mera Sab, Le Gaya
Mindent elvettél tőlem
Na Fikar, Na Sharam, Na Lihaaz, Ek Baar Aaya
Nem aggódtam és szégyenkeztem egy pillanatig sem
Phir Zarre Zarre Mein Deedar Aaya Hai (x2)
Testem minden porcikája csak téged akar
Behad Aur Beshumar Aaya Hai
Határtalanul és felbecsülhetetlenül

Aaj Phir Tumpe Pyaar Aaya Hai (x2)
Ma is erős a szerelmem irántad
Behad Aur Beshumar Aaya Hai
Határtalan és felbecsülhetetlen

Tu Hi Meri, Aawargi
Te vagy a gondtalanságom
Tu Hi Dua, Har Shaam Ki
S az esti imáim
Tu Khamakhaan, Tu Laazmi
Ok nélkül léptél az életembe, de már te vagy a lényegem
Tu Hi Razaa, Tu Hi Kami
Te vagy minden vágyam, de máshol jársz
Aur Tu Hi Wo, Firaaq Hai Jisko
S te vagy félelmem is, mely
Hai Silsilon Ne Mere Pass Laaya
Miatt ezek az események életembe léptek
Hothon Pe Tere Izhaar Aaya Hai (x2)
Ajkaid rám emlékeznek
Behad Aur Beshumar Aaya Hai
Ez felbecsülhetetlen, határtalan

Aaj Phir Tumpe Pyaar Aaya Hai (x2)
Ma is erős a szerelmem irántad
Behad Aur Beshumar Aaya Hai
Határtalan és felbecsülhetetlen
Aaj Phir Tumpe Pyaar Aaya Hai (x2)
Ma is erős a szerelmem irántad
Behad Aur Beshumar Aaya Hai
Határtalan és felbecsülhetetlen



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 

Sample text

Sample Text

Sample Text

 
Blogger Templates