Social Icons

Pages

2014. november 28., péntek

Massive Addictive magyarul - Amaranthe


2014. október 21-én megjelent az Amaranthe együttes harmadik stúdió albuma, mely a Massive Addictive címet viseli. A korongon 12 szám található, köztük a címadó dal. Szerintem jó kis lemezt dobott össze az együttes, remélem nektek is tetszik. :)


Give me purity, strength and affection
Adj tisztaságot, erőt és szeretetet
Give me lust to ignite my devotion for life
Adj vágyat, hogy tovább rajonghassak az életért
It's where beauty comes alive
Ez a hely, ahol életre kel a szépség

Can't you see I'm a slave to the darkness
Nem látod, hogy a sötétség rabszolgája vagyok
Cutting down
Számolj vissza
And I know I have done this before
És tudom, hogy már korábban tettem ilyet
As I stare into the wall
Ahogy a falra bámulok

And no it's time to let it shine
És nem ez az ideje a ragyogásnak
Cause don't you know I'm addicted
Mert nem tudod, hogy függő vagyok

Massive addictive
Erős függő
And suddenly I'm greatly affected
És hirtelen teljesen befolyásolnak
Like burning fire inside
Mintha tűz égne belsőmben
My cyanide
Az én mérgem
Scared of losing my mind
Félek, elvesztem az eszem
Massive addictive
Erős függő
I'm totally completely afflicted
Teljesen le vagyok sújtva
As I inspire the lie like a lullaby
Úgy inspirálom a hazugságot akár egy altatódal
Crawling around in my mind
Fejembe kúszik a gondolat

Unremitting
Szüntelen
Demand of my hunger
Követelőzik éhségem
Time stands still
Az idő megáll
As I am losing the grip of it all
Ahogy elvesztem a józan eszem
Like a thousand times before
Mint ezerszer korábban már

Give me antidotes
Adj ellenszert
Constant removers
Mi folyton megtisztít
Make an instant deductive denial in vain
Hiába van ez az állandó tagadás
Cause I always stay the same
Mert én mindig ugyan az maradok

And now it's time to be reborn
És most ideje újjászületni
Although I know it's addictive
Bár tudom, hogy ez is függőség


Massive addictive
Erős függő
And suddenly I'm greatly affected
És hirtelen teljesen befolyásolnak
Like burning fire inside
Mintha tűz égne belsőmben
My cyanide
Az én mérgem
Scared of losing my mind
Félek, elvesztem az eszem
Massive addictive
Erős függő
I'm totally completely afflicted
Teljesen le vagyok sújtva
As I inspire the lie like a lullaby
Úgy inspirálom a hazugságot akár egy altatódal
Crawling around in my mind
Fejembe kúszik a gondolat

It's massive destruction
Hatalmas pusztítás
Combination of glory and hope
Remény és dicsőség elegye
A schematic affliction
Ismétlődő szenvedés
Of a feeling inside what I sworn
Ez az érzés belül, melyre felesküdtem


And no it's time to let it shine
És nem ez az ideje a ragyogásnak
Cause don't you know I'm addicted
Mert nem tudod, hogy függő vagyok


Massive addictive
Erős függő
And suddenly I'm greatly affected
És hirtelen teljesen befolyásolnak
Like burning fire inside
Mintha tűz égne belsőmben
My cyanide
Az én mérgem
Scared of losing my mind
Félek, elvesztem az eszem
Massive addictive
Erős függő
I'm totally completely afflicted
Teljesen le vagyok sújtva
As I inspire the lie like a lullaby
Úgy inspirálom a hazugságot akár egy altatódal
Crawling around in my mind
Fejembe kúszik a gondolat




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 

Sample text

Sample Text

Sample Text

 
Blogger Templates