Social Icons

Pages

2014. december 18., csütörtök

I Bet My Life magyarul - Imagine Dragons



I knew I took the path
Tudtam, olyan útra léptem
That you would never want for me
Melyet soha nem akartál nekem
I know I let you down, didn't I?
Tudom, cserben hagytalak, nem igaz?
So many sleepless nights
Annyi álmatlan éjszakán át
Where you were waiting up on me
Mikor ébren vártál rám
Well I'm just a slave unto the night
Éjszakáig csak szolga vagyok, s nem más

Now remember when I told you
Már emlékszel, mikor mondtam
That's the last you'll see of me?
Ez az utolsó amit látni fogsz tőlem?
Remember when I broke you down to tears?
Emlékszel, mikor könnyekre fakasztottalak?
I knew I took the path
Tudtam, olyan útra léptem
That you would never want for me
Melyet soha nem akartál nekem
I gave you hell through all the years
Annyi éven át, csak a poklot kaptad tőlem

So I, I bet my life
Így az életem teszem
I bet my life, I bet my life for you
Az életem, az életem teszem rád
I, I bet my life
Az életem teszem
I bet my life, I bet my life for you
Az életem, az életem teszem rád

I've been around the world
Megjártam a világot
And never in my wildest dreams
S még legvadabb álmaimban sem
Would I come running home to you
Akartam hazarohanni hozzád
I've told a million lies, but
Milliószor hazudtam, de
Now I tell a single truth
Ez most a teljes igazság
There's you in everything I do
Minden tettemben benne vagy

Now remember when I told you
Már emlékszel, mikor mondtam
That's the last you'll see of me?
Ez az utolsó amit látni fogsz tőlem?
Remember when I broke you down to tears?
Emlékszel, mikor könnyekre fakasztottalak?
I knew I took the path
Tudtam, olyan útra léptem
That you would never want for me
Melyet soha nem akartál nekem
I gave you hell through all the years
Annyi éven át, csak a poklot kaptad tőlem

So I, I bet my life
Így az életem teszem
I bet my life, I bet my life for you
Az életem, az életem teszem rád
I, I bet my life
Az életem teszem
I bet my life, I bet my life for you
Az életem, az életem teszem rád

Don't tell me that I'm wrong
Ne mondd, hogy tévedek
I've walked that road before
Már jártam azon az úton
And left you on your own
S hagytam, hogy te is járd a tied
And please, believe them when they say
S kérlek, hidd el, amit mondanak
That it's left for yesterday
Hogy ez már a tegnapé
And the records that I play
S a felvétel, amit játszom
Please forgive me for all I've done
Kélek bocsáss meg minden tettemért

So I, I bet my life
Így az életem teszem
I bet my life, I bet my life for you
Az életem, az életem teszem rád
I, I bet my life
Az életem teszem
I bet my life, I bet my life for you
Az életem, az életem teszem rád



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 

Sample text

Sample Text

Sample Text

 
Blogger Templates