Social Icons

Pages

2014. december 13., szombat

Sur Ma Peau magyarul - Louis Delort



Mon regard qui se perd
Pillantásom elvész
Dans la brume
A ködben
Un naufragé
Hajótörött
Volontaire
Vagyok

Sous l'écume
Elveszve a tömegben
J'ai traversé toutes mes nuits
Éjszakáim egyedül töltöttem
Seul ton sourire
Mosolyod őrizve
Au fond de l'âme
Mélyen a lelkemben

La mémoire dans la mer
Emlékeim a vízbe vesztek
Je dérive
Sodródtam
Comme un enfant
Mint egy gyerek
Sans repères
Támpont nélkül

Je m'enivre à deviner
Megrészegülve is
Ton étoile au ciel
Láttam csillagod az égen
Ton sourire
S mosolyod
Au bord des larmes
Könnyekkel szegélyezve

Sur ma peau
Bőrömre
J'ai signé mes promesses
Jegyeztem az ígéreteket
Gravées à fleur de mots
S a felszín alá véstem
Mes serments de jeunesse
Az ifjúságom fogadalmát

Sur ma peau
Bőrömről
Rien ne s'efface
Semmi nem tűnik el
Et même si tout passe
S ha minden el is múlik
Je jure d'embrasser mes promesses
Esküszöm, megtartom ígéreteim vagy
Ou d'y laisser...
Belehalok a próbálkozásba

Le regard vers la terre
A tekintet a földre téved
Je veux vivre à l'horizon qui s'éclaire
Ott akarok élni, a horizont fényében
Je vais suivre enfin
Végre követhetem az
Le courant des idées neuves
Új ötletek áradatát
Que les vanités condamnent
Melyek bálványokat ítélnek el

Sur ma peau
Bőrömre
J'ai signé mes promesses
Jegyeztem az ígéreteket
Gravées à fleur de mots
S a felszín alá véstem
Mes serments de jeunesse
Az ifjúságom fogadalmát

Sur ma peau
Bőrömről
Rien ne s'efface
Semmi nem tűnik el
Et même si tout passe
S ha minden el is múlik
Je jure d'embrasser mes promesses
Esküszöm, megtartom ígéreteim vagy
Ou d'y laisser ma peau
Elhagyom saját bőrömet





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 

Sample text

Sample Text

Sample Text

 
Blogger Templates